מרן הראשל"צ ביקר בבסיס 'רמת דוד' של חיל האוויר

נתי קאליש No Comments on מרן הראשל"צ ביקר בבסיס 'רמת דוד' של חיל האוויר

מרן הרב הראשי לישראל והראשל"צ הרב יצחק יוסף ביקר היום את חיילי חיל האוויר בבסיס רמת דוד. אנשי חיל האוויר קיבלו את פניו בשירה סוחפת, ומרן נשא בפניהם דברי חיזוק ואמונה. בהמשך הוטס הרב לבסיס נוסף ואף שם נפגש עם החיילים וחיזק את רוחם. צפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסע לחיזוק הטייסים: בשעת בוקר מוקדמת המריא מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, לבסיס חיל האוויר בחצרים. לאחר שנחת בבסיס, קיבלו את פניו טייסים מטייסת תובלה. לצד עשרות פרחי צעירים, מרן בירך אותם בברכת דרך צלחה ונסיעה טובה.

video
play-sharp-fill

לאחר מכן, המריא מרן הראשון לציון לבסיס רמת דוד. עם הגיעו לבסיס, קיבל את פניו מפקד הבסיס. השנים שוחחו בחדרו של מפקד הבסיס, שסיפר למרן על האתגרים של המלחמה. מרן בירך אותו בהתרגשות רבה ואיחל לו שיצליח בכל דרכיו וכל הטייסים של הבסיס ישובו בשלום.

video
play-sharp-fill

בתום המפגש עם מפקד הבסיס, סייר הרב הראשי במתחם החימוש והטילים ושוחח עם טייסים שהגיעו לבסיס לאחר שהשלימו את משימתם בלבנון. הטייסים הנרגשים הופתעו לראות את הראשון לציון וביקשו את ברכתו. הרב העניק להם את הברכה שיזכו לשוב בשלום ולבצע את משימתם על הצד היותר טוב.

לאחר הסיור, הגיע מרן הראשון לציון לבית הכנסת בבסיס. שם קיבלו את פניו המוני חיילים ורב הבסיס הרב קורקוס. בית הכנסת היה מלא מפה לפה בחיילים, ועזרת נשים הייתה מלאה בחיילות. הראשון לציון אמר כי על פי ההלכה, המלחמה שהם נלחמים היא מלחמת מצווה. "אתם הטייסים נלחמים למעלה ותוקפים את האויב. ובחורי הישיבות ואברכי הכוללים למטה מתפללים ולומדים להצלחתכם". הוא שיתף אותם שעשרות כוללים פנו אליו וביקשו ממנו לומר לחיילים שהם לומדים בסדרי לימוד רצופים, להצלחתם והצלחת עם ישראל.

בסיום הדרשה המרוממת, התקיימה תפילת מנחה עם פטום הקטורת ברוב עם ולאחר התפילה נערכה עצרת תפילה כפי החלטת מןעצת הרבנות הראשית שקבעה את ערב ראש חודש כסליו ליום תפילה וזעקה, המעמד המקדש הסתיים בקבלת עול מלכות שמים שאליה מצטרפים המוני החיילים, יחד עם רב הבסיס ורב חיל האוויר. בתום המעמד המיוחד, עברו החיילים לקבל את ברכתו של מרן וכל אחד מהם לחץ את ידו בהתרגשות גדולה. "יתקיים בכם הכתוב 'יתן ד’ את אויביך הקמים עליך ניגפים לפניכם' " אמר להם הרב.



0 תגובות